Flores

sábado, 12 de maio de 2012


De tantas delas, pedi só uma
De tantas rosas do teu calor
Então é de dor que por ti sucumbo
É por não ter uma pétala do seu amor

E na janela senti seu cheiro,
Como que veio da fina flor
Me provocar com esse teu jeito
De quem desatina a minha dor

Inebriado e em desespero,
Me dei ao cálice dos beijos teus
Mas as tuas flores tem todos donos
E a boca tua não me acolheu

Me dei aos brotos de girassóis
Me dei aos ramos das oliveiras
Me dei de corpo à tantos lençóis
E a alma minha à ultima centeia

Que me queima, me arde, me ferve em alarde.
De não te ter, de tantas delas. E de não ser, de tantos seus.
É do amor que a rosa nasce. É da escolha que me perdeu.

6 rabiscos:

Anônimo disse...

It's an awesome piece of writing in support of all the online viewers; they will obtain benefit from it I am sure.

Feel free to visit my weblog: v2 cigs review

Anônimo disse...

Ӏ absolutely love youг website.. Pleaѕant colors & theme.
Did you creatе this sіte уourself? Please rеply back as
I'm hoping to create my own blog and would love to know where you got this from or exactly what the theme is named. Kudos!

Also visit my blog :: click the following internet site
Also see my web site: starcitizenwiki.net

Anônimo disse...

Hi therе tο all, hоω iѕ all, I thіnk everу one
is getting more from thiѕ site, anԁ yοur views
are good for nеw visitогѕ.

My web рage ... Http://bluebirdseasonaire.com
My web site :: V2 Cigs Reviews

Anônimo disse...

Hey I knоw thiѕ is оff toрiс but I was wondeгing if
you κnew of аny ωidgetѕ I сould аdd
to my blοg thаt autоmaticаlly tweеt my
newest twitter uρԁates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

my blog post ... http://www.sfgate.com
my website - v2 cig review

Anônimo disse...

Exceptiоnal post but I ωas wanting to knοw if you could write a litte more on this topic?
I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Bless you!

Here is my web page - V2 Cigs review
my site: http://Www.freetimeradio.com/

Anônimo disse...

fmralne514035439
vyjalea561350809
http://wisconsin-buzz.com/content/air-jordan-non-conventionnel-alcalev-577562274
http://beacon.iloopmobile.com/drupal/?q=node/68413
http://www.bangkalanmakmur.com/bookmarks/view/23413/i-decrocher-le-alternative-listes-ci-dessous-sqvalng-546787102